Ласкаво просимо на мій блог

РОЗРОБКИ УРОКІВ



Урок 1
Тема: Складання таблиць додавання і віднімання числа 5. Розв'язування задач ні збільшення і зменшення на кілька одиниць.
Мета:
- навчальна - навчити учнів обчислювати в межах 10, розв'язувати прості задачі;
- виховна - прищеплювати акуратність ведення записів, культуру математичного мовлення;
- розвивальна розвивати в учнів логічне мислення, пам'ять, вчити знаходити раціональні способи обчислення.

Хід уроку

І . Організаційний момент.
Діти в колі, тримаються за руки. Девіз нашого уроку: «Знаєш сам, допоможи другу».
Вчитель:
Всі сідайте тихо, діти,
Домовляйтесь не шуміти,
Руку гарно піднімати,
На уроці не дрімати.
А знання мерщій хапати,
Щоб не було нам мороки,
Всі готові до уроку.
Тож гаразд часу не гаєм
І урок вже починаємо.
IIУсний рахунок.
 Гра «Ланцюжок»
10-6             8-3               4+4              5+4
   -2                -1                  -5                 -6
   -1                -2                 +3                +7
  +1                -2                  -6                 -5
III. Вивчення нового матеріалу.
1.Робота з книжкою.
Полічити білі і голубі окремо клітинки. Пояснити, як знайти відповідь 4+3, 10-5. 2.Читання таблиці додавання і віднімання числа 5.
IVУзагальнення та систематизація знань.
1.Читання напам'ять таблиці додавання і віднімання числа 5 (всі учні).
2.Завдання на картках, біля дошки (4 учні).
3. Скласти і розв’язати приклади:


4. Робота в зошитах. Каліграфічна хвилинка цифри 5.
V. Самостійна робота за варіантами 1 і 2-й.
Завдання 2 по книжці. Виконують учнів в яких на парті сунички (середні учні).
Завдання 6* виконують учні із сильними розумовими здібностями (умовно яблучка). Третя група учнів «сливи» (слабші розумові здібності) виконують приклади з дошки користуючись рахівницями.
6 2 + 2 =
0 + 5 2 =
10 5 3 =
4 4 + 6 =
Роботи перевіряю при здаванні зошитів.
VI. Фізкультхвилинка.
VII. Розв'язування задач.
1 .За малюнком скласти задачу.
В корзині 9 мотків ниток, а в коробці на 3 менше. Скільки мотків ниток в коробці?
Аналіз задачі.
-    Чи відомо скільки мотків в корзині?
-    В коробці?
-    А що надписано над коробкою (на 3 менше).
-    Де більше мотків в коробці чи в корзині?
-    Якою дією розв'яжемо задачу? (9-3=6)
То скільки мотків ниток в коробці?
     Задача 4. Розв'язують учнів середні "яблучка". Записують в зошити за схемою "сунички". Вони складають задачу з іншими цифрами, розв'язують, записують розв'язок.

     Задача 5. Опрацьовуємо із третьою групою учнів «сливи» разом.
В одному пакунку 7 груш, а в другому на 3 менше. Скільки груш в другому пакунку?
Аналіз задачі. Умова, запитання, розв'язок, відповідь.
Акцентую увагу на вислів "на більше" це "+", "на менше" це "-".
VIII. Робота з геометричним матеріалом.
Робота парами.
-    Скласти з геометричних фігур тваринку. На дошці малюнок, на парті конверт з геометричними фігурами, де є багато зайвих. Учні працюють парами.



IX. Підсумок уроку.
-    Чи сподобався вам урок?
-    Молодці! Гарно всі працювали.




Урок 2
Тема: Різницеве порівняння чисел. Побудова відрізків.
Мета:
Навчальна - навчити дітей порівнювати числа в межах 10, будувати відрізки і порівнювати їх;
Виховна - привчати дітей до акуратних записів у зошиті, культурі математичного мовлення;
Розливальна - розвивати в учнів логічне мислення, увагу.
Хід уроку
І. Усний рахунок.
Іде маленька Валя,
Веде її Наталя.
Зустріли п'ять хлоп'ят,
То скільки всіх малят.

Ішов їжак, знайшов буряк,
Знайшов ще 6,
З сім'єю з'їсть,
Скільки буряків
Всього у їжаків?

Сім цукерок Толя мав,
Дві цукерки мамі дав,
Дві малій сестричці Олі,
Залишилось скільки в Толі?
II. Сприйняття нового матеріалу.
1.Робота з роздатковим матеріалом на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.
-    Покладіть в один рядок 8 грибочків, в другий 6 мухоморів. Грибочки розмістити один проти одного.
-    На скільки 6 менше за 8? Складіть приклад на віднімання. 8-6 = 2. 2.Покладіть в перший ряд 10 горобчиків і в другий 7 синичок.
-    На скільки горобчиків більше ніж синичок?
-     Складіть приклад на віднімання. 10-7 = 3
І так з дітьми робимо висновок. Щоб порівняти два числа треба від більшого відняти менше.
III. Узагальнення та систематизація знань.
-    Сьогодні на уроці з нами буде працювати Незнайко. Незнайко хоче купити собі гарну книжечку з казками, але в нього немає грошей. Ми йому в цьому допоможемо. Прийшов він до нас із цікавими завданнями, ми будемо у нього їх купувати і за кожен давати монетку.
Виймаємо перше завдання.
1 .Каліграфічна хвилинка цифри 6 (додаємо одну монету).
2.Кидаємо другу монету, виймаємо нове завдання.
Гра "Ланцюжок"
Діти сигналізують відповідь картками з числами.


3.Кидаємо монету і нам пропонують нове завдання.
-    Скласти і розв'язати задачі на "+" із використанням схем.
І варіант                                                 II варіант

 -    Аналіз складених і розв'язаних задач двох варіантів (кидаємо монету). 4.Завдання 3 і 4 з підручника.
-    Мишка зриває яблучка у 2 корзинки, допоможіть їй? (Вправа колективна).
-    А зараз приклади ланцюжком.
IV. Фізкультхвилинка.
Смішинки.
1. - Андрійку, було в нас 4 апельсини, 3 ми дали Оленці. Скільки апельсинів залишилось?
-    А ми їй краще не дамо, бо в неї діатез буде.
2. - Васильку, назви мені 7 хижих звірів.
-     3 леви і 4 тигри.
3. Сергію! Ти зізнався вдома, що одержав двійку з математики?
-     Так.
-     Ну і що?
-    А нічого. Тоді якраз у нас нікого дома не було.
4. Вчили Івана рахувати.
-     Скільки буде 5 і 5?
Вчить Іван наш залюбки. Каже "буде дві руки".
5. Назви три страви без яких людина не може жити?
-     Сніданок, обід, вечеря.

- Сподобались вам усмішки?
-    Нашому Незнайку теж сподобались усмішки, а ще він нам дякує за монети. Він обов'язково купить собі книжку.

V.  Геометричний матеріал.
-     Побудуйте відрізок довжиною 8 см.
-     Побудуйте відрізок на 2 см довший.
-    Чи вмієте накреслити довжину другого відрізка.
-    Якщо на 2 см довший, то число збільшується чи зменшується?
-    Який приклад складемо? (8+2=10)
-    Креслимо відрізок 10 см.

VI. Підсумок уроку.
І Незнайко і я дякуємо вам, за ваші старання, відмічаю похвалою окремих учнів.



Урок З
Тема: Розв'язування задач. Задача, яка містить термін "стільки ж". Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3.
Мета:
Навчальна - навчити складати задачі, які містять термін "стільки ж"; вправляти учнів у розв'язанні задач на знаходження різниці (остачі).
Виховна - вдосконалювати культуру математичного мовлення, прищеплювати акуратність ведення записів;
Розвивальна - вчити знаходити раціональні способи обчислення, розвивати в учнів логічне мислення.

Хід уроку
I. Організаційний момент.
-    Учні приготувалися до уроку математики?
 Продзвенів уже дзвінок
Розпочався наш урок.
Тож часу дарма не гаймо.
До роботи приступаймо.

II. Закріплення вивченого матеріалу.
Усні обчислення.
Відтворити таблиці додавання і віднімання числа 3 за структурними записами:



- Збільшити на 2 числа 5, 1,8, 0.
- Зменшити на 2 числа 4, 8, 7, 10.
2.Роз'язати задачі.
-    У Максима 5 олівців, а в Ірини на 3 олівці більше.
-     Скільки олівців у Ірини?
-     Їжачок знайшов 9 грибів, а білочка на 3 менше. Скільки грибочків знайшла білочка?
-    В одній клітці 4 щиглики, а в другій 3. Скільки пташок у двох клітках разом?


          
-    По гриби їжак пішов
Вісім рижиків знайшов.
Три гриби в корзину,
Решту - на спину.
-    Скільки рижиків на голках їжачка?

-    У коморі було 7 мішків цукру. За зиму їх число зменшилось на 2. Скільки мішків стало в коморі?

III. Робота в зошитах.
1 .Каліграфічна хвилинка.
2.Учитель читає речення, а учні записують у зошитах числові рівності.
A) У їжачка було 6 грибів, у білочки стільки ж;
Б) На клумбі розквітло 7 рожевих гвоздик і стільки ж білих;
B) Дівчатка виготовили 10 ялинкових прикрас і хлопчики стільки ж;
Г) На годівничку прилетіли 3 синички і стільки ж снігурів;
3. Складання задач за лічильним матеріалом.
А) Було 4 синіх кубики і 2 червоних. Скільки всього кубиків?
Б) Було 4 синіх кубики, а червоних на 2 більше. Скільки було червоних кубиків?
Учні записують на дошці розв'язання обох задач і порівнюють їх.
-    Чому вийшли однакові приклади? (бо щоб до 4 додати 2 і 4 збільшити на 2, треба виконати одну й ту ж саму дію).
-    Чим відрізняються відповіді? (у першій задачі 6 кубиків - це синіх і червоних). 4.Самостійна робота.
I варіант
6+2              5+3               10-3-1
9-3                10-2             7+3-1

II варіант
4+2              7+3              7-3-3
8-3               9-2               5+3-2
5.Коментоване розв'язання прикладів з підручника (ст.54)

IV. Розвиток математичних знань (диференційовані знання)
-     Складіть задачу за малюнком про кролів (І група "ялиночки" - сильніші учні)
-    Друга група учнів "яблучка" складає задачу по підручнику за малюнком і схемою □ - □ = □
-     Третя група дітей "сунички" (слабші розумові здібності) розв'язують з учителем задачу по підручнику.
Аналізують задачу, записують у зошити.
Для сильнішої групи пропоную скласти задачу про кролів, яка розв'язувалася б однією дією віднімання. Наголошую про «головні слова» (було, продали, залишилося).
           Перевіряю задачі.

V.Підсумок уроку.
- Що означає на 3 більше, на 3 менше?




       

Склад числа 10
Урок - подорож до осіннього саду

Мета. Розглянути варіанти складу числа 10, сприяти засвоєнню учнями складу числа, закріплювати обчислювальні навички, розвивати мислення, кмітливість, формувати вміння працювати в парах, виховувати працелюбність, самостійність, радість за правильно виконане завдання.
Обладнання. Каса цифр, силует дерева з накладними яблучками, лічильний матеріал, предметні малюнки, переносна та магнітна дошки.

Хід уроку
1. Організація класу до уроку.
Вчитель.      Починаємо урок математики.
Математика наука точна і серйозна.
Прожить без неї нам навіть дня не можна,
2. Повідомлення теми уроку.
Вчитель. Сьогодні на уроці ми повинні вивчити склад числа 10. Будемо ми це робити в осінньому садку. Та для початку пригадаємо склад чисел 8 та 9.
3. Повторення матеріалу.
     До дошки прикріплено силует дерева, на якому висять яблучка. Діти шукають і зривають тільки ті, на яких записано пари чисел, що відображають склад числа 8,а потім - 9.
4. Робота над новим матеріалом.
Вчитель. Осінь пора дозрівання фруктів Ось посипались на землю груші. Давайте перелічимо їх. (10). Як дізнатися, з яких чисел можна скласти число 10? Так, треба кількість груш розділити на дві частини. Ви вже знаєте, що це можна зробити у різних варіантах. Ось так, ось так, ось так.
(Вчитель навмання бере в дві руки різні кількості груш).
Вчитель. Допоможуть нам визначити склад числа 10 гості, що завітали в осінній сад. І в ході виконання тих завдань, які вони нам запропонують, я на дошці заповнятиму таблицю, в якій буде відображено склад числа 10.
(Після кожної віршованої задачі учитель запитує: „З яких чисел складено 10?" І записує ті числа в таблицю на дошці).
1. Швидко їде Федя
На велосипеді.
За ним 9 ще хлоп'ят.
 Скільки хлопців їде в сад?
(1, 9)
2. У саду є дві вербички,
Хилять коси до водички,
Ну, а 8, ті, що збоку,
Задивились на сороку.
Ти по саду пройди.
Відповідь правильну знайди.

3. Раз до саду на уроки
Прилетіли 3 сороки,
Потім ще аж 7 сорок
Прилетіло на урок.
Скільки ж всіх сорок
буде вчити цей урок?
                                                            (3,7)
4. їжаки додому йшли.
Груші на голках несли.
Один поніс 4, другий поніс аж 6.                                                                                    
Скільки груш сімейка з'їсть?            (4,  6)

5. Ось у кошику в Наталки
фрукти із садку для татка.
Яблучок червоних - 5
та й жовтеньких грушок - 5.
Скільки всього?
Може хтось сказать?       (5,5)

6. У садок до годівниці прилетіло 6 синиць.
Потім ще 4 птиці.
Скільки птиць на годівниці?        (6,4)

7. 7 равликів на пеньку спочивали у садку.
А вечірньої пори приповзло до них ще 3.
Скільки равликів в садку відпочило на пеньку?       (7,3)
            
8. Качки вийшли в старий сад,
відпочити, погулять.
8 качок та ще 2.
Скільки разом їх в траві?         (8, 2)

9. 9 дочок було в квочки
Та 1 лиш син всього.
Повела їх всіх в садочок.
Скіль­ки діток було в квочки?           (9,1)
Вчитель. А тепер хором прочитаємо таблицю, яку ми з вами склали. Синиці ось на годівниці хочуть перевірити, чи запам'ятали ви таблицю.
(Вчитель закриває на дошці праву частину таблиці. Діти читають числ,  на яке вказує вчитель, і самостійно називають інше число).
Вчитель. А тепер спробуємо із закритими очима. Ну. якщо ми вже так добре знаємо таблицю, то зараз попрацюємо в парах. Користуючись вашими касами цифр, кожна пара покаже мені свій варіант складу числа 10.
Сороки скрекочуть, що теж вчитись хочуть, А знання здобути можна з книг Тож покажемо сорокам, як треба працювати з підручником.
Завдання 1, 2. За малюнком назвати, як складено число 10. Прочитати приклади.
Завдання 3. Скласти приклади на додавання за кружечками в смужках.
Завдання 4. Скласти приклади по числовій лінійці, розв'язати їх. Дати пояснення.                Вчитель. Ми гуляємо в саду, де ростуть різні дерева, де травичка ще не вся засокла, то ж давайте відпочинемо трохи.
Фізкультхвилинка.
        Трава низенька-низенька,
        Дерева високі-високі.
        Вітер дерева колише, гойдає,
        То вліво, то вправо їх нахиляє,
        То вперед, то назад, то вниз нагинає.
        Листячко з дерев летить, опадає.
        А учні тихенько за парти сідають.
      Вчитель. Каченята і курчата, що вийшли в сад погуляти, питаються, чи вмієте ви приклади записувати. Відкриємо зошити і покажемо їм. Спочатку пригадаємо запис цифр, що позначають числа. Я буду читати вам лічилочку, а ви запишете в зошитах цифрами числа, які почуєте в лічилці.
Одна маленька дівчинка пішла гуляти в сад.
Там дві маленькі яблуньки край тину стали в ряд.                                                         
Під вітрами три квітоньки, чотири будяки.
Шість коників змагаються - хто швидше всіх стрибне.
А сім пташок цвірінькають, вітаючи мене,
До тину між деревами драбиноньку припну,
Угору по драбиноньці аж вісім раз ступну.
У мене дев'ять друзів є, покличу їх мерщій.
І десять стиглих яблучок складу у кошик свій.
Смачних, рум'яних яблучок нам вистачить усім:
Я друзям дам по одному, сама десяте з'їм.
Вчитель. Прочитайте ряд чисел, які ви записали. Повернемося до підручника і самостійно виконуємо  завдання  5.   (Учні виконують  завдання  в зошитах.   Перевірка здійснюється за прикладами з відповідями, що записані на переносній дошці. В кого приклади розв'язані правильно і швидко, отримує карточку-нагороду).
Вчитель. Щоб перевірити, чи запам'ятали ви склад числа 10, пограємо у гру. Я показую вам кісточки доміно, а ви плеснете в долоньки, коли побачите кісточку, на якій кількість крапочок відповідає складу числа 10.
5. Підсумок уроку.
        Вчитель. Я вдячна вам за старанність, за хороші знання, за уміння гарно поводитися на уроці. Та не тільки я дякую вам, а ще хтось. Щоб дізнатися, хто саме, прочитаємо шифрограму. 1-А, 2-Е, 3-Й, 4-М, 5-Т, 6-К    4 15 2 4 15 3 6 1 (Математика)
        Ви виконали всі завдання. Урок закінчено. Молодці!

           


Кількісна і порядкова лічба у межах 10

Урок-подорож до осіннього лісу

Мета: Закріпити знання дітей про нумерацію чисел першого десятка; формувати навички кількісної і порядкової лічби, розвивати вміння розв 'язувати логічні задачі; виховувати бережливе ставлення до лісових звірів.
Обладнання: Цифрова каса, малюнок ялинки з накладними шишками, малюнки лісових звірів, силуетні листочки з цифрами, предметні малюнки, смужечки з різною кількістю кружечків, кольорові олівці.
Хід уроку
1.Організація класу до уроку.
Вчитель. Ми починаємо урок, що математикою в нас з любов'ю називається.
А що ми вивчаємо на уроках математики? (Цифри, числа, склад чисел, порівняння груп предметів та чисел...)
2.Повторення матеріалу.
Вчитель. Яке число ми вивчали на попередньому уроці? (Число 10)
Які числа знаходяться в ряді до десяти? А якщо порахуємо від 10, то в якому порядку називатимемо числа? (В зворотному)
3.Повідомлення теми уроку.
Вчитель. Щоб добре засвоїти матеріал сьогоднішнього уроку, ми вирушаємо до осіннього лісу, де навчимося лічити предмети по порядку та визначати їх кількість.
    Які лісові дерева ви знаєте? (Дуб, клен, сосна, ялинка, осика...)
    Ось першою в лісі нас зустрічає лісова красуня - ялинка. Що ви бачите на ялинці? (Шишки)
     Та чи звичайні ці шишки? (Ні. Бо на них записані числа)
     Хто хоче на уроці побути лісником, щоб перелічити всі шишки, показати їх по порядку та назвати цифри, що на них записані? (Один учень біля дошки по порядку лічить шишки і показує їх.
4.Робота над новим матеріалом.
Вчитель. Осінь - чудова пора. її можна відрізнити від інших пір року по різнобарвному килиму листя, яке потихеньку, кружляючи в повітрі, одне за одним в певному порядку лягає під деревами.
В парках і садочках на доріжки й трави
Падають листочки жовті, бурі, золотаві.
Десь узявся вітерець, непосидько-пустунець,
Покрутився біля трав, листя зразу розігнав.
Вітерець не тільки перемішав усі листочки, але й деякі з них взагалі поніс далеко від дерева, з якого вони опали.
             На набірному полотні викладені листочки з цифрами у такому порядку:

             Вчитель. Назвіть числа в тому порядку, як вони записані на листках. Яке число перше? Яке останнє? Яке четверте? Яким по порядку у даному викладі лежить листок з цифрою 6? 4? Яке число найбільше? Яке воно по порядку? Яке число найменше? Яке воно по порядку? А тепер назвіть числа в порядку їх зростання від найменшого до найбільшого. А чи під силу вам буде виконати це завдання в зворотному порядку - від більшого до меншого? Яких чисел не вистачає?
Треба серед листочків навести порядок - Хай до справи тепер візьмуться дівчатка-господині. (Учениця викладає листочки в порядку їх зростання).
Вчитель. Першою із лісових звірів нас зустрічає Білочка, яка готується до зими.
(На набірному полотні малюнок Білочки і поруч з ним малюнки, на яких зображені 5 горішків, 3 грибочки, 2 шишки).
Вчитель.      Мила Білочко - пухнастко,
    Розкажи ти нам, будь ласка.
Що збираєш на ліщині?
Що ховаєш в комірчині?
Як сушила ти грибки?
Будем слухать залюбки.
Що Білочка заготовила собі на зиму? Що вона назбирала на ліщині? Скільки горішків заготовила Білочка? А скільки грибочків? Шишок? Скільки всього продуктів вона заготовила? Допоможемо скласти всі продукти в Білоччину комірчину. Що покладемо першим? Що потім? А далі? Та Білочка все любить сама робити, тому вона все виймає з комірчини. Що вийняла першим? Що потім? А що останнім? Чи змінився порядок називання продуктів? Чому?
Від чого залежить, в якому порядку ми називаємо предмети? (Від напряму лічби) (Всі дії супроводжуються показом)
Вчитель. Поки ми розмовляли з Білочкою, до нас підійшов ось такий дивний лісовий звір. Хто це, ви впізнали його? Так, це Лось.
Ходить Лось сохатий,
Величезний і горбатий.
Має він міцні копита,
Щоб себе оборонити.
Добрі наміри у Лося.
Ми його не боїмося.
Щоб показати наші добрі наміри, бо ї ми не хочемо причинити зло Лосю, покажемо, як вміємо працювати за підручником.
Відкрили підручники там, де є закладки. Сьогодні ми будемо працювати на наступній сторінці.
Завдання 1. Які числа розміщені в стовпчику? (Від 1 до 10)
Знайдіть у стовпчику цифру 4. Скільки кружечків зображено поруч з цим числом? Що означають числа, записані поруч з кружечками? (Скільки кружечків у ряді)
У якому ряді чотири кружечки? (У четвертому)
Отже, що означає число 4? (Кількість)
А що означає слово „четвертий"? (Порядковий номер)
Завдання 2. Як розміщені числа у даному завданні? Що зображено під числами? (Кружечки)
Чи однакові вони? (Серед червоних є і чорні)
Яким по порядку є чорний кружечок у верхньому ряду? Під якою цифрою він знаходиться? Яким є чорний кружечок у наступному ряду? Під якою цифрою він розміщений? Що означають числа, записані зверху? (Яким по порядку є чорний кружечок)
Завдання 3. Тут нас зустрічають ведмедики на футбольному полі.
Ведмежата клишоногі зажурилися під осінь.
Ой, як дуже не охота зимувати їм в ба лозі,
Їм футбол пограти треба, м'яча поганяти.
Тому вийшли всі на поле ніжки розім'яти.
Скільки всього ведмедиків вийшло на поле? Які номери у ведмедиків, що бігають за м'ячем? Які номери у ведмедиків, що стоять не на своєму місці?
            Вчитель. Поки ми з ведмежатами грали у футбол, на галявину вибігли зайчики. Давайте відпочинемо разом з ними.
Фізкультхвилинка.
Я малюю зайчика для вас. Раз.
Це у нього, бачте, голова. Два.
Це у нього вуха догори. Три.
Це стирчить у нього хвостик сірий. Чотири.
Це очиці весело горять. П'ять.
Ротик, зубки - хай морквинку ними їсть. Шість.
Шубка тепла хутряна на нім. Сім.
Ніжки довгі, щоб гасав він лісом. Вісім.
Ще навколо посаджу дерева. Дев'ять.
І хай сонце сяє з піднебесся. Десять.
Вчитель. Та куди це зайчики побігли? А, зрозуміло, це вони від лисички тікають. Щоб лисичка їх не наздогнала, давайте затримаємо її, покажемо, як вміємо в зошитах працювати.
Зараз я прочитаю вам віршик, а ви в своїх зошитах зафарбуєте стільки клітинок, скільки видів тварин буде згадано в ньому.
Хитра лиска полювала.
Мишкам клопіт завдавала.
Зайчика в гаю ловила,
За курми в курник ходила.
В очереті вчатувала
Качечку, що задрімала.
Скільки клітинок зафарбували? Яку тваринку позначає перша зафарбована клітинка? Друга? Остання?
           Тепер інше завдання. Записати числа, що позначають кількість кружечків у смужечках:

Продовжити цей ряд цифрами 8, 5, 9, 7 - під диктовку.
Щоб зайчики ще далі втекли від лисички, виконаємо ще одне завдання. Намалюйте 10 кружечків розміром в одну клітинку. Зафарбуйте третій, шостий і дев'ятий.
Вчитель. А тепер закрили зошити. Хай лисичка біжить собі далі. Зайчиків вона все одно вже не наздожене. Ой, а хто це там із-за дерева виглядає? Це ж сірий вовчисько! Ой, як страшно!
Вовка всі бояться, звісно.
Тільки в хащах гілка трісне,
Утікають хто куди,
Щоб позбутися біди.
Побігли б і ми, та перед нами місток через лісовий струмок. А в містку не вистачає кількох дощечок. Хто зможе відновити місток?
           На переносній дошці малюнок містка, на якому не вистачає дощечок.

          Скільки дощечок не вистачає? Які вони по порядку?
          Перебігли ми місток та й вибігли з осіннього лісу.
          5.Підсумок уроку.
          Вчитель. Наш урок підійшов до кінця. Всім спасибі за урок, за вашу працю. Що допомогло вам впоратися із завданням?
            Я б хотіла ще вам нагадати, що вже скоро прийде зима. Ой, як не легко буде всім лісовим звірям. Як треба ставитися до лісових мешканців? (Допомагати їм

Немає коментарів:

Дописати коментар